Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Skoro vše  co jste napsala lze ovlivnit...nemít Facebook, PC, TV  . A žít"postaru" . S čím ale nehnete není vývoj , ale povaha lidí, přibývající agresivita,drogy, nenávist ....i lhostejnost. Navíc skutečně byla jiná doba, myslím že nemít vše (tím nemyslím základní lidské potřeby) bylo milejší.

1 0
možnosti
JK

R^  Pěkné a karma.  Technika by měla pomoci tam, kde to má význam, ale ne nás ovládat.  A to říkám jako člověk, kterého IT živí už přes 40 let.

K čemu stovky "přátel" na facebooku, když nemáte žádného, s kterým můžete jít na pivo, lézt po horách, debatovat z očí do očí ?

1 0
možnosti
LR

"Moudrost toho starého muže je ale k ničemu".R^ Tato věta z článku je symbol dnešní globalizace a obrácených hodnot. Má velmi hluboký smysl. KARMA

1 0
možnosti
FK

WOW. Moc pekny zamysleni!

0 0
možnosti

Papirove knihy a pokec v kavarne stejne bude mit vzdy sve kouzlo, tak trochu naporad. Nemuze vam to treti strana kontrolovat,odposlouchat

1 0
možnosti
MK

Tady se zas sešlo ubrečených blogů, jak je ta dnešní doba zlá :-PRv

DEAL WITH IT, čas nevrátíte.

0 0
možnosti
JK

Ale stále je šance, že někdy v budoucnu dostanou lidi rozum. :-)

2 0
možnosti

..je to smutne..jsem zvedava, jak to budou za několik let videt nase deti..:-(

0 0
možnosti
RS

Hm a tak co se na tu "dobu" třeba vykašlat? Vybrat si z ní něco, a pak si užívat to, co život dělá životem. Nepotřebuju fejsbuk, ani tablet, dokonce ani androida ve smartfounu. Mám mobil na telefonování, na focení, jedna dvě aplikace, které mi život obohatí, nikoliv u kterých budu život ztrácet.

Zajímavé je, jak má na fejsbuku každý desítky až stovky, někdo i tisíce přátel! Desítky lidí vám odpoví, jak nahradit mouku, co vám došla... a kdo z nich vám přinese upečený koláč? Je to asi doba "japonská" - každý bude sedět před nějakou chytrou mašinkou, čučet do toho v práci a pak dobrovolně ještě doma, zatímco venku utíká jaro, pak léto, pak podzim a pak zima...

1 0
možnosti
LS

Játaky  vymoženosti doby nepotřebuji...protože jsem prostě dospělá a stojím si za svém , že mi přijde zbytečné kupovat něco , co nevyužiji.Ale třeba syn by byl ve škole za socku (z duše ten výraz nesnáším) když nemá chytrý telefon a  poslední dobou mi  "pláče" že není v klubu bohatých ..nemáme auto.

0 0
možnosti
AK

Pisnicky jsem si taky nahravala a co jsem se na ne nacekala. Dneska prijedou vnoucata, seberou mi tablet a mam jak se rika pohehe. Doba je jina, nezehram, ale uzivam;-)

0 0
možnosti
RK

Nějak jsem nepochopil proč někdo musí ventilovat že mu došla mouka (pokud mu jí nikdo z "oslovených" nemá obstarat, nebo že se řízl do prstu. Doba není jiná. Jen někteří lidé jsou divní. Mají neustále pocit jak jsou důležití. Pak je logicky nikdo nepozve na svatbu. Co kdyby se tam dotyčné osobě stala nějaká tragédie která úplně zastíní slavnostní den.

2 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 811x
Jsem žena, s duší šestnáctky, co ráda háže hnůj, protože sledovat v něm čirý ruch velkoměsta brouků je setsakramentsky zábavné!

Seznam rubrik