Z nedostatku příležitostí k seznámení...

Vždycky mě velmi pobavilo a občas ale trošku namíchlo, když jsem v rubrice Seznámení četla: Z nedostatku příležitostí k seznámení volím formu inzerátu... Řekla jsem si – co to je proboha za člověka? Copak chodí kanálama, že nepotkává lidi? Já bych o tom mohla vyprávět...

Sympatie k nějakému muži a snaha o to skamarádit se s ním mě dovedla často do zvláštních míst a situací.

Kdysi se mi líbil jeden pošťák. Líbil se mi až tak moc, že jsem si po večerech četla Všeobecné poštovní podmínky, a při slově „dodejka“ cítila vzrušení.. Že jsem nakonec muže pozvala na pivo a dostala košem, to už je jiná věc. Hlavní je, že jsem nyní odbornicí na poštovní služby, což je člověku vždy k užitku. Teď se na mně obrací všichni známí, a není výjimkou, že obdržím telefonát od kamaráda, který stojí u přepážky na poště a chce poradit, protože paní listonoška prostě neví..

Jindy se mi líbil muž, který dělal v kamenictví. (Že tam pracuje jsem se dozvěděla tak, že jsem se za ním dívala, jak jde z tramvaje. Třebaže jindy na tak velkou dálku nevidím, nyní jsem jasně sledovala, jak muž vklouznul do malého modrého domku.)

Čile jsem pak obvolávala své známé a ptala se jich, jestli náhodou nepotřebují náhrobek. Jelikož jsem relativně slušně vychovaná, vynechala jsem z této ankety okruh starších lidí, u nichž mi to přišlo krajně nevhodné. Jaké bylo mé překvapení, když mi pak volala tetička a stěžovala si, že JÍ jsem se na hrob nezeptala. Že ona zrovna přemýšlí nad tím, že rodinnou hrobku nechá zrestaurovat, aby na ni mohla UŽ KONEČNĚ nechat napsat svoje jméno.

Horečné nabízení pomníků a hrobek bylo u konce v ten okamžik, kdy jsem se dozvěděla, že onen muž v kamenictví nepracuje. Prý tam byl jen na návštěvě.

Nu což, aspoň jsem dělala dobrou reklamu.

Tak si říkám, že mít v podniku člověka, do kterého je někdo zamilovaný, je docela profitová věc. Vezněme mi třeba ženskou, které se líbí číšník.

Den co den chodí do restaurace a dává si svou vídeňskou kávu a přináší tak firmě dlouhodobé zisky. Navíc je dobrou reklamou, protože je vždy krásně oblečená a svůdně se usmívá na okolí.

No, a že jednoho dne ale ochutná hořkou kávu proto, že se dozví, že čísník je ženatý?

To je ale vcelku jedno. Nic v životě přece není trvalé.

 

Zamilovanost je možná věc čistě chemická, mnohdy pomíjivá a pro někoho možná trapná.

Pro mě je to ale příležitost poznávat nové věci, dělat nečekané hlouposti a občas překonávat sám sebe.

Kdoví, třeba se zakoukám do nějakého francouze a konečně vypiluji svou francouzštinu...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiřina Stavinohová | pondělí 28.7.2014 23:11 | karma článku: 15,67 | přečteno: 913x
  • Další články autora

Jiřina Stavinohová

Kočka je problém !

Žiji v městském bytě, kousek od velkého parku. Zatoužila jsem po kočičí společnosti. Vybrala jsem si dospělou kočičí dámu z útulku. Velmi mě ale zarazila podmínka současné chovatelky – prý za nic na světě nesmí kočka utéct ven...

22.6.2015 v 22:03 | Karma: 13,37 | Přečteno: 765x | Diskuse| Společnost

Jiřina Stavinohová

Vegetariánství a jiné omyly

Hodně vážná úvaha o dnešní vlně stravování, kdy podle mě nevyhrává "rozum - racio", nýbrž jakési marketingem do gigantických rozměrů pufované zrníčko kukuřice, které mnozí lidé hledající sami sebe přijmou za modlu.

20.1.2015 v 22:08 | Karma: 21,01 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Společnost

Jiřina Stavinohová

Mrazivé rozloučení se starým rokem

Možná přes okno uvidíš jen cosi co leží v trávě zmuchlané. Kombinace kombiné a plechovky od piva nebo to jen kouzlí mlha mrazivá?

30.12.2014 v 5:52 | Karma: 5,17 | Přečteno: 341x | Diskuse| Poezie a próza

Jiřina Stavinohová

Jak večeříme?

Zamyšlení o tom, jakým způsobem večeříme. Jeho účelem je pozastavit se, podívat se do historie a hlavně sousto pořádně prožvýkat.

30.10.2014 v 20:51 | Karma: 7,64 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Jiřina Stavinohová

O pavoucích

Vskutku nevážné povídání o klepítkatcích, kteří v našich domovech žijí, ač nechceme, a dokáží zejména osobám ženského pohlaví okořenit běžný večer, kdy klidně uleháme do postelí. Jeho účelem je pobavit a podnítit fantazii.

26.10.2014 v 22:19 | Karma: 7,59 | Přečteno: 401x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Opilý muž si ohříval jídlo a usnul. Policisté se do bytu dostali beranidlem

17. května 2024  11:06

Dramatickou službu měli dva ostravští policisté. Beranidlem se museli dostat do bytu v obvodu...

Útěk splašeného koně mezi diváky na dostizích vyšetřuje policie jako nedbalost

17. května 2024  11:02

Incident z minulého týdne, při kterém v diváckém prostoru dostihového závodiště v Pardubicích...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 811x
Jsem žena, s duší šestnáctky, co ráda háže hnůj, protože sledovat v něm čirý ruch velkoměsta brouků je setsakramentsky zábavné!

Seznam rubrik