Diskuse

O pavoucích

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

;-D Hezké! R^ Mám momentálně doma tři. U dvou vím, kde přesně bydlí (prozradí je sítě) - a toho třetího předpokládám, protože pavouků má doma člověk vždycky víc, než si myslí. Dokud dodržují zásadu, že nejsou vidět, nevadí mi. Nic není horší, než setkání s pavoukem, který sedí na vypínači světla, za chladného temného zimního rána. Pro obě zůčastněné stany. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám doma jednoho. Bydlí v terárku a jmenuje se Bedřich.Je to moje štěstí.;-)

1 0
možnosti
DM

Bydlím ve starém domě (i když rekonstruovaném). Když sedím u televize a vidím, že něco VELKÉHO běží po plovoučce napříč pokojem, krve by se ve mně nedořezal. Přísahala bych,že SLYŠÍM, jak běží po podlaze... brr.... nejhorší je, když nemám u gauče papuče :) Prostě za to nemůžu, ale když ty papuče u gauče mám, tak vraždím.. tady bydlím já, co se dá dělat :)

0 0
možnosti
Foto

Jasně že to je slyšet!;-(;-(;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 811x
Jsem žena, s duší šestnáctky, co ráda háže hnůj, protože sledovat v něm čirý ruch velkoměsta brouků je setsakramentsky zábavné!

Seznam rubrik