Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Ty brďo! Účastnil jsem se mnoha svateb (včetně spousty rodinných). Zjišťuji, že svateb rozumných lidí. Ano - nevěsta často musela být výborná, ba vynikající. Ale tím to skončilo.

  S jakými blázny se stýkáte? (I když se "svatební drobností" nesouhlasíte, není to pořád vrána k vráně?)

0 0
možnosti
JS

Pane Hrubý, jak v úvaze píšu, jedná se o moje kolegyně.

0 0
možnosti
MT

Ať si to každý sice dělá po svém, ale mohl by u toho i trochu myslet. Rada, že komu se nechce vyhovět, ať tam nechodí je sice pěkná, ale celkem chápu, že pro některé babičky a dědečky (nejenom) může být třeba problém (i finanční) si jenom na svatbu pořizovat tyrkysový ohoz a znemožnit jim tak jít na svatbu by je třeba mohlo dost mrzet. Na druhou stranu, co si kdo vychová, to doma má a může se mu to vrátit i na vnoučatech.

Ale jsem celkem ráda, že ve svém okolí žádné takové lidi s pošahanými požadavky nemám...:-)

0 0
možnosti
Foto

HM... nechť si má svatbu každý po svém..

Když můj muž přišel s tehdy polosilenym napaden, že bychom se mohli vzít, malém jsem omdlela při představě, že bych měla v šatech nakracet do obřadní síně.. Nakonec jsme si pozvali pohádkové bytosti, aby přinesly dobré kouzlo novému bydlení. A u toho celou tu zázračnou sešlost překvapili a vzali se. Vyšlo to naprosto dokonale. Dokonce přišlo všech 7 trpaslíků.

0 0
možnosti
JL

Já jsem to tedy posoudil tak, že je mi šmafú jak si lidé organizují svatby.

Přeji hezký večer.

1 0
možnosti
LJ

Hm - a přispěje to předepsané oblečení k tomu, aby novomanželé žili ve svornosti a vytvořili spokojenou rodinu?

0 0
možnosti
MS

Přispěje to k jejich spokojenosti při obřadu. Proč nevyhovět?

1 0
možnosti
MS

Kdo nechce vyhovět budoucím novomanželům, nemusí přece na obřad chodit.

1 0
možnosti
MS

Byl jsem již na několika svatbách a ani na jedné jsem nic takového nezažil. Dokonce ani z vyprávění kolegů z práce, kteří byli zase na jiných svatbách, jsem takový případ nezaznamenal. Pokud bylo něco barevně nebo tematicky laděné, vždycky se jednalo maximálně o výzdobu oněch slavnostních prostor. Koneckonců, za rámeček si přece dám fotku sebe s nevěstou a my dva se spolu můžeme sladit dle libosti a neoběžovat hosty tím, že si od nich budem vynucovat totéž.

0 0
možnosti
AT

To se vy a vaši přátelé pohybujete ve zvláštní společnosti. Já jsem ve svém okolí nic podobného nezaregistroval 😊

2 0
možnosti
JH

J62a98n 93H60l85e88d61í29k

28. 8. 2014 17:46

doporučuji svatbu do 15 osob a za ušetřený balík odletět před večeří třeba na Menorku.

0 0
možnosti
Foto

,,....Nechám na vašem posouzení."

Tak, nechte. Svatba je událost v životě vyjímečná. Tedy jak pro koho. Dnes jich mnozí stihnou víc, jiní třeba zase nic. Mnohdy je to i otázkou financí, ale vždy především záležitostí rodin. A také mnohdy skutečných přátelství, kolegialitu nevyjímaje. Také je to o úctě a hodnotách.O úctě jak partnerské, tak i k ale i od ostatních. Konvence mohou, ale nemusí být podmínkou. O ,,stylu" ani nemluvě8-o;-)

P.S.: Co je to styl? Také dajaké absurdné...A vietě, čo je to také absurdé, he? Nojo, no:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 811x
Jsem žena, s duší šestnáctky, co ráda háže hnůj, protože sledovat v něm čirý ruch velkoměsta brouků je setsakramentsky zábavné!

Seznam rubrik