Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezlobte se na mě, ale daleko horší je to, co píšete. Nejhorším nešvarem dnešní doby a nejen dnešní doby není špatný vztah k přírodě či k lesu. Nejhorším nešvarem každé doby je kritika ostatních, snaha dostat všechny do jedné škatulky, nejlépe té, kterou uznává autor kritiky. Mám se tedy obhajovat, že běhám po lese s chutí a s odporem jdu do fitka, že moje děti klidně sledují mravence, že sbíráme houby, protože nás to baví. Jedno z mých dětí dokonce radostně sbírá houby, i když je vůbec nejí. Ale to jste asi nechtěla, možná jste jen mnoha slovy chtěla říct, že dnes jsou lidé prostě hrozní. To je zbytečné, lidé jsou pořád stejní a jen tak se nezmění. Stejně jako se nezmění nesmyslná touha kritizovat druhé za to, že určitě žijí špatně a jejich děti ještě hůř a "něco" by se mělo změnit. Nikdo neví, co je to "něco", takže je možné to kritizovat donekonečna.

1 0
možnosti
JS

Nezlobím se na Vás :) Mám radost, že mě chápete a souhlasím, že můj článek mohl vyznít, jako že velmi ostře kritizuji. Mám stejný postoj jako vy, jen, nezlobte se zase Vy na mně, dnešní doba opravdu je poněkud zrychlená, před tím opravdu nedokážu zavírat oči. Chtěla jsem jít s rodinou do lesa, ale je to nebaví, raději jedou do nákupního centra. Máte pravdu, jak si to každý udělá, tak to má. Věřím, že je víc takových lidí, jako Vy, paní Chvátalová :)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JK

Díky blogu jsem si vzpomněl na jednu paní, která si stěžovala, že v Šumavském národním parku není zavedena elektřina :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JC

Lesů je u nás stále více a více. Což je docela zajímavý jev.

Nejméně lesní plochy u nás bylo prý v před Třicetiletou válkou a pak koncem 18. a v 19. století, Jak se ale začala zkvalitňovat zemědělská produktivita, lesů začalo zase přibývat, a po "zelené revoluci" začala jejich plocha stoupat velmi znatelně. Po restitucích zemědělských pozemků v 90. letech minulého století rozmach lesních porostů začal být přímo raketový.

Škoda je, že z ideologických (nikoli ekologických a nikoli ekonomických) důvodů ubývá čistých smrčin. Smrčina je vůbec nejhezčí a nejpříjmnější les. Bory jsou také pěkné, ale nemají to štavnaté kouzlo. Dubiny a bučiny jsou hezčí v zimě než v létě a je v nich trochu nebezpečno (jiní hmyzáci), moc hlučno a mají malou úživnou hodnotu. Smrčiny jsou prostě nejhezčí.

3 0
možnosti
JT

Nesouhlasim. nejlespi je smiseny les. Od vseho trochu

4 0
možnosti
JT

Les je dobre, jezdim tam na drivi.

1 0
možnosti
Foto

Já i na houby a borůvky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsaná úvaha vedoucí k zamyšlení.R^V

0 1
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 811x
Jsem žena, s duší šestnáctky, co ráda háže hnůj, protože sledovat v něm čirý ruch velkoměsta brouků je setsakramentsky zábavné!

Seznam rubrik